piątek, 3 września 2010

Jesień/zima 2010-2011 trendy paznokciowe :)

Po jak to zwykle bywa, kolorowych, wyrazistych paznokciach latem przyszedł czas na jesienno-zimową zmianę kolorystyki ;) Więc co nas czeka w tych zimnych miesiącach?



Nieśmiertelna czerwień.
Każdy odcień czerwieni od tego pastelowego po ten najciemniejszy jest w tym sezonie 'in'. Jak każda z nas wie, czerwony lakier do paznokci to konieczne 'must have' każdej kobiety. Chociaż jeden odcień czerwieni powinna mieć w swojej kolekcji każda z nas gdyż jest to łatwy sposób na podkreślenie swojej kobiecości, dodania odrobinyy drapieżnosci i sexapilu. Kolejny raz potwierdza się więc teza, ze czerwień na paznokciach jest ponadczasowa.


Matowe kolory 'nude'
Dominującym trendem stają się paznokcie w naturalnych, neutralnych odcieniach takich jak brązy, szarości, beże. Mogą być zarówno jasne jak i ciemne. Ta grupa lakierów pasuje do każdego kształtu paznokcia jak i odcienia skóry więc jest to jeden z niewielu trendów idealnych dla każdej z nas :)


Lakiery metaliczne
W wielkim stylu powraca trend z lat 80 czyli metaliczne lakiery. Osoby które mają opory przed takimi lakierami mogą zacząć od jasnych, swieżych kolorów by z czasem przechodzić do tych żywych, nasyconych ;)


French maniciure według YSL

W tym sezonie YSL proponuje nam 'nowy' french. Nowy ponieważ chyba pierwszy raz pokazywany jako trend, ale podejrzewam, ze większość z nas kombinowała kiedyś z kolorowym frenchem, więc nie jest to znów jakaś nowość ;)



EDIT.!
Sprawdziłam ten 'new french manicure by YSL', bo coś mi nie pasowało w przekonaniu, ze jest to nowość wymyślona przez tą markę i dobrze kombinowałam ;) W sierpniu zeszłego roku marka Revlon przy okazji promowania nowych tipsów (bo sztucznym paznokciem tego nazwać wg mnie sie nie da ;p) 'Revlon Runway Collection' przedstawiała taki właśnie 'nowy french' z użyciem tychże lakierów. Zdjecia:
hot pink
green
Artykuł:
just look!

1 komentarz:

  1. No to się wpasowałam w trendy malując paznokcie moją ulubioną czerwienią ;D Kolory nude i szarości jak najbardziej mi się podobają, ale do metalicznych lakierów się nie przekonam ;P Jeśli chodzi o frencha to jakoś mi on na moich paznokciach nigdy nie chce wyjść nawet w wersji klasycznej więc kolorami chyba bym sobie zrobiła jeszcze większą krzywdę ;D

    OdpowiedzUsuń