czwartek, 30 grudnia 2010

Sylwester

NOWY BLOG (na którym planuję pisać częściej niż tu):

KLIK!



Wiem, ze miałam zedytować poprzednią notkę, ale problemy z aparatem o których myślałam, ze są chwilowe, jednak nie są chwilowe i mam trudności ze zrzuceniem zdjęć na laptopa. Aparat najzwyyczajniej w świecie mi się 'zawiesza' w związku z czym nie polecam Nikona Coolpix S3000.


***


W zwiazku z tym , ze jutro sylwester, a kilka osób prosiło mnie o zestawy ciuchów właśnie na sylwestra, przed wami kilka zestawów sklejonych przeze mnie. Wszystko było składane na zasadzie 'w co ja bym się ubrała'. Zostałam poproszona o 3 konkretne zestawy więc wrzucam te, o które mnie proszono. No więc lecim (po kliknięciu na obrazek otworzy się on wam w większym rozmiarze!):

1. zestaw na luźniejszą imprezę


2. impreza w klubie, u znajomych, coś bardziej casualowego (sama baaaardzo chętnie bym się tak ubrała ; ] )


3. bal, wystawny, uroczysty sylwester (zakochałam się w tej sukience i torebce)




Jeśli będziecie miały ochotę na więcej zestawień na jakieś okazje piszcie:
GG - 26091819


Korzystając z okazji, bo jutro juz pewnie nie będzie czasu na napisanie notki: życzę wam wszystkim szczęśliwego nowego roku 2011. Żeby był lepszy niz ten kończący się już rok, spełniło się wszystko o czym marzycie i żebyście zrobii to, na co nie mieliście czasu czy odwagi w 2010 :) Szampańskiej zabawy! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz