niedziela, 8 maja 2011

NOTD: Flash nr 943

Dzisiejszy lakier to kolor którego dłuugo szukałam, jednak nie jestem z niego całkiem zadowolona. Dlaczego? O tym później. Przechodząc do meritum: lakier Flash - jak twierdzi producent - jest lakierem bez toulenu, formaldehydu i ftalanu dibutylu.

Flash nr 943




Zdjęcia całkiem dobrze oddają kolor lakieru. Jest to jasny, pastelowy róż, tzw 'baby pink'. Na zdjęciu 4-5 warstw - to jest właśnie to co mi siew tym lakierze nie podoba, poza tym jednak nie mam zastrzeżeń do lakieru. Jeśli jednak znacie jakiś lakier w tym kolorze, który ma dużo lepsze krycie - błaaagam, napiszcie mi o nim w komentarzach ;)




Plus korzystając z okazji chciałam się pochwalić moją pięknie kwitnącą orchideą :)



7 komentarzy:

  1. Śliczny storczyk :) Mój właśnie przestał kwitnąć, za to wypuszcza liścia.
    Kolor lakieru fajny, ale nie znam lepszego odpowiednika.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. kasiula odpowiadam na pytanie to co mniałam na ustach to pomadka z NYX orange :) oo ale fajnie tutaj u Ciebie :)niach fajny ten lakierek uwielbiam takie kolorki

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm... W szafie essence widziałam podobny ; > z serii 'quick&go ' ; D sama mam zamiar sb go kupić ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. pięęęęęęękny, szukam takiego ;) obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  5. taki kolor kupiłam w h&m w zeszłym roku, może jeszcze będzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. możesz napisać gdzie i za ile kupiłaś ten lakier ? bo szukam i nie mogę znaleźć . ; / z góry wielkie dzięki : *

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny cukierkowy kolor! :)

    www.cosmetoholicss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń